Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1287753" data-attributes="member: 121331"><p>En som jag tycker saknas, förutom 800 hm i skridskoförhållanden eller 1000 hm puder med skorpa som skickar iskorn i ansiktet samtidigt som man krashar skaren med smalbenet strax ovanför pjäxan:</p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Åka T-krok med Snowflake på glaciären i oktober.</li> </ul><p>Apropå ny bil som passar skidorna, hörde om en svensk i CH som köpte en Audi Q7 för det var enda bilen där hans 2 m långa DPS Lotus fick plats ordentligt…</p><p></p><p>Edit: en till! Vara höjdmeter-miljonär!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1287753, member: 121331"] En som jag tycker saknas, förutom 800 hm i skridskoförhållanden eller 1000 hm puder med skorpa som skickar iskorn i ansiktet samtidigt som man krashar skaren med smalbenet strax ovanför pjäxan: [LIST] [*]Åka T-krok med Snowflake på glaciären i oktober. [/LIST] Apropå ny bil som passar skidorna, hörde om en svensk i CH som köpte en Audi Q7 för det var enda bilen där hans 2 m långa DPS Lotus fick plats ordentligt… Edit: en till! Vara höjdmeter-miljonär! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Tillbaka
Topp