Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1287755" data-attributes="member: 175247"><p>Att ha gjort rusa-in-och-ut i en liftkorts fotoautomat INNAN det gjordes i filmen Sällskapsresan 2 - Snowroller.</p><p>Mina föräldrar och grannfamiljens föräldrar tyckte att det var en bra idé att spara pengar. Kommer ihåg att vi alla hade himla roligt när vi gjorde det (betydligt roligare än Direktör Jönssons familj). Om minnet inte sviker mig så inträffade det hela i St Gallenkirch im Montafon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1287755, member: 175247"] Att ha gjort rusa-in-och-ut i en liftkorts fotoautomat INNAN det gjordes i filmen Sällskapsresan 2 - Snowroller. Mina föräldrar och grannfamiljens föräldrar tyckte att det var en bra idé att spara pengar. Kommer ihåg att vi alla hade himla roligt när vi gjorde det (betydligt roligare än Direktör Jönssons familj). Om minnet inte sviker mig så inträffade det hela i St Gallenkirch im Montafon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Tillbaka
Topp