Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1287760" data-attributes="member: 15720"><p>Hoppat över E14 i Åre.</p><p>Åkt med i en lavin.</p><p>Kört skidor över en rejält stor o djup vattenpöl en solig vårdag.</p><p>Sovit i 4-våningssäng i Chamonix.</p><p>Njutit av fondue <img class="smilie smilie--emoji" alt="🫕" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1fad5.png" title="Fondue :fondue:" data-shortname=":fondue:" loading="lazy" width="64" height="64" /> & fendant på en solig altan på hög höjd.</p><p>Testat catskiing (heliski kan duga som toftigt substitut)</p><p>Turat och åkt utför i pannlampans sken.</p><p>Sovit i refuge på minst 3000 möh.</p><p>Svartjobbat som skidlärare i Alperna eller Sverige.</p><p>Skakat hand med Glen Plake…..<img class="smilie smilie--emoji" alt="🤩" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f929.png" title="Star-struck :star_struck:" data-shortname=":star_struck:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1287760, member: 15720"] Hoppat över E14 i Åre. Åkt med i en lavin. Kört skidor över en rejält stor o djup vattenpöl en solig vårdag. Sovit i 4-våningssäng i Chamonix. Njutit av fondue 🫕 & fendant på en solig altan på hög höjd. Testat catskiing (heliski kan duga som toftigt substitut) Turat och åkt utför i pannlampans sken. Sovit i refuge på minst 3000 möh. Svartjobbat som skidlärare i Alperna eller Sverige. Skakat hand med Glen Plake…..🤩 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Tillbaka
Topp