Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bultfeber" data-source="post: 1288133" data-attributes="member: 44672"><p>Jag hoppas i å för sig att du har rätt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Tänkt poängsystem nerifrån och upp</p><p>Gondol</p><p>Kabinbana </p><p>Sittlift med väderskydd</p><p>Sittlift utan väderskydd</p><p>Ankarlift</p><p>Knapplift</p><p>Dom sista två blir en utmaning <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":unsure:" title="Unsure :unsure:" data-smilie="24"data-shortname=":unsure:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bultfeber, post: 1288133, member: 44672"] Jag hoppas i å för sig att du har rätt :) Tänkt poängsystem nerifrån och upp Gondol Kabinbana Sittlift med väderskydd Sittlift utan väderskydd Ankarlift Knapplift Dom sista två blir en utmaning :unsure: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Tillbaka
Topp