Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 tusen meters klubben
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cardon-boyster" data-source="post: 146449" data-attributes="member: 39060"><p>Jag är ledsen. Senast igår tänkte jag skriva ett inlägg om att det aldeles för ofta är så dissig stämning här. Att folk kastar onödigt mycket skit och är stöddiga mot varandra. Jag tänkte skriva om hur vi borde kramas mer och ha lite mer förståelse för varandra. Men nu är det jag som måste sprida lite negativ energi: </p><p></p><p>Jag hör ofta en massa snack om höjdmeter hit och dit men ser ingen som helst poäng. Det säger ju ingenting. Kan någon förklara för mig varför jag ska bry mig om hur många höjdmeter jag eller någon annan tar sig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cardon-boyster, post: 146449, member: 39060"] Jag är ledsen. Senast igår tänkte jag skriva ett inlägg om att det aldeles för ofta är så dissig stämning här. Att folk kastar onödigt mycket skit och är stöddiga mot varandra. Jag tänkte skriva om hur vi borde kramas mer och ha lite mer förståelse för varandra. Men nu är det jag som måste sprida lite negativ energi: Jag hör ofta en massa snack om höjdmeter hit och dit men ser ingen som helst poäng. Det säger ju ingenting. Kan någon förklara för mig varför jag ska bry mig om hur många höjdmeter jag eller någon annan tar sig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 tusen meters klubben
Tillbaka
Topp