Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
100-108 till lössnöskogskörning :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 850647" data-attributes="member: 13863"><p>Jag har kört PR (185) och nu ett par Sidestash (188). De övriga skidorna har jag inte testat. </p><p></p><p>Sidestashen är mycket lätthanterlig i lössnö och blandade snöförhållande, inte lika lekfull och kvick som PR och behöver lite mer fart men går då kalasfint både i klassisk pumpapuderkortsväng och lite större surfande svängar. Tillskillnad från PR är den stabil och trygg även när det börjar gå fort och underlaget är slagit. Dvs. en skida som fungerar utmärkt både i tajt skogskörning och feta linjer på öppna sluttningar.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 850647, member: 13863"] Jag har kört PR (185) och nu ett par Sidestash (188). De övriga skidorna har jag inte testat. Sidestashen är mycket lätthanterlig i lössnö och blandade snöförhållande, inte lika lekfull och kvick som PR och behöver lite mer fart men går då kalasfint både i klassisk pumpapuderkortsväng och lite större surfande svängar. Tillskillnad från PR är den stabil och trygg även när det börjar gå fort och underlaget är slagit. Dvs. en skida som fungerar utmärkt både i tajt skogskörning och feta linjer på öppna sluttningar. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
100-108 till lössnöskogskörning :)
Tillbaka
Topp