Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
100 eller 108 i bredd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1043703" data-attributes="member: 149275"><p>[USER=77701]@Heddious[/USER] Grymt, tack för utförligt svar! Det känns som ett bra mellanting mellan SFB och Supernatural/Project och jag har blivit jäkligt intresserad av den. Jag tänkte köra på 183, men om du tycker att den är lagom för dig så funderar jag på om jag ska gå upp till 192. Jag är 184cm och väger 77kg, kör idag på Prophet 90 186cm och tycker att de är lagom längd.</p><p></p><p>Jag vill kunna stå på i pisten och köra offpist, men samtidigt inte behöva köra lappkast om jag ska svänga där det är lite tightare, typ i skogen. 183 kanske blir lite fladdrigt för mig, och den har ju jäkligt tight svängradie även som 192cm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1043703, member: 149275"] [USER=77701]@Heddious[/USER] Grymt, tack för utförligt svar! Det känns som ett bra mellanting mellan SFB och Supernatural/Project och jag har blivit jäkligt intresserad av den. Jag tänkte köra på 183, men om du tycker att den är lagom för dig så funderar jag på om jag ska gå upp till 192. Jag är 184cm och väger 77kg, kör idag på Prophet 90 186cm och tycker att de är lagom längd. Jag vill kunna stå på i pisten och köra offpist, men samtidigt inte behöva köra lappkast om jag ska svänga där det är lite tightare, typ i skogen. 183 kanske blir lite fladdrigt för mig, och den har ju jäkligt tight svängradie även som 192cm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
100 eller 108 i bredd?
Tillbaka
Topp