Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
100 frågor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KimLarsson" data-source="post: 143157" data-attributes="member: 45176"><p>fan jag har en massa frågor som behöver svar </p><p></p><p>låt oss börja på trix fronten.</p><p></p><p>1.vad kallas de när man grabar med bägge händerna på samma skida alltså, vänster han på vänster främre skida å höger hand på vänster bakre skid del .ja ni vet vad jag menar</p><p></p><p>2. heter de bara 180 rail när man hoppar 90 upp på railen gör en 180 å railar vidare 90 ner ...dum fråga jag vet är inte precis den bästa med railing </p><p></p><p></p><p>100. denna fråga har jag frågar alla jävla lärare i hela j*vla skolan men alla vägrar att svara på den ...vilka betyg ska man ha för att komma in på skid gymnasiet å hur bra skall man va liksom några grund trix man skall kunna åso vidare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KimLarsson, post: 143157, member: 45176"] fan jag har en massa frågor som behöver svar låt oss börja på trix fronten. 1.vad kallas de när man grabar med bägge händerna på samma skida alltså, vänster han på vänster främre skida å höger hand på vänster bakre skid del .ja ni vet vad jag menar 2. heter de bara 180 rail när man hoppar 90 upp på railen gör en 180 å railar vidare 90 ner ...dum fråga jag vet är inte precis den bästa med railing 100. denna fråga har jag frågar alla jävla lärare i hela j*vla skolan men alla vägrar att svara på den ...vilka betyg ska man ha för att komma in på skid gymnasiet å hur bra skall man va liksom några grund trix man skall kunna åso vidare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
100 frågor
Tillbaka
Topp