Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
100% parkskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johanfred" data-source="post: 594474" data-attributes="member: 79440"><p>Men snälla pöjk, tacka för den hjälp du får om nicklas säger symetriska skidor så är det väl upp till dig att surfa ut och leta efter symetriska skidor!</p><p></p><p>Line invader är helt symetrisk om jag inte missminner mig!</p><p>Sen så var Fisher Addict det också back in the day tror jag, vet inte hur det är nu!</p><p></p><p>Annars så glider du in på tillverkarnas hemsidor och kollar va de säger! De brukar ofta ha ganska bra listor och "rankningar" över vart deras skidor passar in!</p><p></p><p>Om vi tar Armada t.ex.</p><p>thall har alltid varit den mest parkinriktade av de alla och kan väl klassas som en renodlad parksida!</p><p></p><p>Kolla runt lite innan du slänger upp en sån här tråd och ge oss lite att jobba med! Ge oss några modeller som du tycker verkar fylla det ända målet sen kan vi nog hjälpa dig 1000ggr mer än vad du kommer få nu!</p><p></p><p>Nu vill jag inte vara den som är den men är det inte bättre att bara köpa en skida som är ruggit bra i parken, o beroende av hur den klarar sig på andra ställen och sen bara använda den till parken än att rata allt annat som inte hör hemma nån annan stans än i parken? Det är ju fortfarande du som gör skidan till vad den är! Vill du ha en AR6a till en renodlad parkskida så lovar jag dig att den är det men vill du ha den till allmountain så är den det också, det är upp till dig!</p><p></p><p>Så fråga istället kanske efter en skida som är ruggggit bra i parken för det är det ända du åker och du kommer inte änns nudda pisten. Då kommer du nog i slutändan få en skida som levererar bättre i parken än vad de heeelt renodlade gör!</p><p></p><p>Lycka till med letandet...</p><p></p><p>/J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johanfred, post: 594474, member: 79440"] Men snälla pöjk, tacka för den hjälp du får om nicklas säger symetriska skidor så är det väl upp till dig att surfa ut och leta efter symetriska skidor! Line invader är helt symetrisk om jag inte missminner mig! Sen så var Fisher Addict det också back in the day tror jag, vet inte hur det är nu! Annars så glider du in på tillverkarnas hemsidor och kollar va de säger! De brukar ofta ha ganska bra listor och "rankningar" över vart deras skidor passar in! Om vi tar Armada t.ex. thall har alltid varit den mest parkinriktade av de alla och kan väl klassas som en renodlad parksida! Kolla runt lite innan du slänger upp en sån här tråd och ge oss lite att jobba med! Ge oss några modeller som du tycker verkar fylla det ända målet sen kan vi nog hjälpa dig 1000ggr mer än vad du kommer få nu! Nu vill jag inte vara den som är den men är det inte bättre att bara köpa en skida som är ruggit bra i parken, o beroende av hur den klarar sig på andra ställen och sen bara använda den till parken än att rata allt annat som inte hör hemma nån annan stans än i parken? Det är ju fortfarande du som gör skidan till vad den är! Vill du ha en AR6a till en renodlad parkskida så lovar jag dig att den är det men vill du ha den till allmountain så är den det också, det är upp till dig! Så fråga istället kanske efter en skida som är ruggggit bra i parken för det är det ända du åker och du kommer inte änns nudda pisten. Då kommer du nog i slutändan få en skida som levererar bättre i parken än vad de heeelt renodlade gör! Lycka till med letandet... /J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
100% parkskida
Tillbaka
Topp