Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
100% skidåkning - tips på boende - valfri ort!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ztoffe3" data-source="post: 1063941" data-attributes="member: 145659"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Vill åka skidor i alperna vintern 2016, minst en månad - gärna 2. </p><p></p><p><strong>Söker följande:</strong></p><p></p><p><strong>Boende:</strong> Bra pris, kan dela med andra. 1-2 månader.</p><p></p><p><strong>Åkning: </strong>Varierad - skog, över trädgränsen, brant/flackare, bra pister, bra och lättillgänglig offpist. </p><p></p><p><strong>Afterski:</strong> INTE PRIO 1!! Vill slita så mycket på skidorna jag kan under 1-2 månader! (klart man tar en öl/afterski ibland, men inte prio 1 som sagt.)</p><p></p><p><strong>Vem är jag?</strong> 23 år, åkt skidor sen jag var liten, är först i liften för att sno de bästa åken på hela dan och det händer att pist-personalen får slänga ut mig på eftermiddagen! Är lugn av mig, stressa vinner man inget på! Snäll, omtänksam - fötterna på jorden. Älskar spontanitet! Softa på en bar är najs eller utgång ibland om man känner för det. Oftast har jag dock kört slut på mig själv i snön!</p><p></p><p>Skriv om du vill ha skidåkar-kompis någonstanns i alperna eller vet ett bra boende någonstanns!!</p><p></p><p>Vi hörs!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ztoffe3, post: 1063941, member: 145659"] Hejsan! Vill åka skidor i alperna vintern 2016, minst en månad - gärna 2. [b]Söker följande:[/b] [b]Boende:[/b] Bra pris, kan dela med andra. 1-2 månader. [b]Åkning: [/b]Varierad - skog, över trädgränsen, brant/flackare, bra pister, bra och lättillgänglig offpist. [b]Afterski:[/b] INTE PRIO 1!! Vill slita så mycket på skidorna jag kan under 1-2 månader! (klart man tar en öl/afterski ibland, men inte prio 1 som sagt.) [b]Vem är jag?[/b] 23 år, åkt skidor sen jag var liten, är först i liften för att sno de bästa åken på hela dan och det händer att pist-personalen får slänga ut mig på eftermiddagen! Är lugn av mig, stressa vinner man inget på! Snäll, omtänksam - fötterna på jorden. Älskar spontanitet! Softa på en bar är najs eller utgång ibland om man känner för det. Oftast har jag dock kört slut på mig själv i snön! Skriv om du vill ha skidåkar-kompis någonstanns i alperna eller vet ett bra boende någonstanns!! Vi hörs! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
100% skidåkning - tips på boende - valfri ort!
Tillbaka
Topp