Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
1000 SKIS? Ingen som prövat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lorentz21" data-source="post: 1310901" data-attributes="member: 191988"><p>Nu när jag läser mitt egna inlägg kanske jag borde formulerat mig lite annorlunda. I mitt tycke så blir det mycket simplare att göra ”allt möjligt” med större midjemått. Därav valet att söka efter en bredare midja. Givetvis blir jag inte begränsad till endast pist med ett mått på 75-95, men det blir ju bra mycket bättre för piståkning. Det finns ju människor för allt och det är säkert dom som åker mest pistorienterade skidor rent off-pist. Men i mitt personliga fall så vill jag ha ett bar bredare! </p><p></p><p> Vi får helt enkelt se, dessa lagg kanske dras på som handen i handsken, eller så gör dom inte det. Magkänslan efter alla intryck är fortfarande god iallafall</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lorentz21, post: 1310901, member: 191988"] Nu när jag läser mitt egna inlägg kanske jag borde formulerat mig lite annorlunda. I mitt tycke så blir det mycket simplare att göra ”allt möjligt” med större midjemått. Därav valet att söka efter en bredare midja. Givetvis blir jag inte begränsad till endast pist med ett mått på 75-95, men det blir ju bra mycket bättre för piståkning. Det finns ju människor för allt och det är säkert dom som åker mest pistorienterade skidor rent off-pist. Men i mitt personliga fall så vill jag ha ett bar bredare! Vi får helt enkelt se, dessa lagg kanske dras på som handen i handsken, eller så gör dom inte det. Magkänslan efter alla intryck är fortfarande god iallafall [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
1000 SKIS? Ingen som prövat?
Tillbaka
Topp