Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
1000 SKIS? Ingen som prövat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SaintX" data-source="post: 1310921" data-attributes="member: 170084"><p>Innan denna tråd totalt skenar iväg (har typ redan gjord det) så måste jag säga att jag är imponerad över Lorentz resa. Ordentlig undersökning och testning under en lång tid innan inköp av första paret. Precis som jag kan läsa att "vi" uppmanar att man ska göra i de flesta köpguidetrådarna. Att det nu blev 1000 skis och olika midjemått finns det alltid åsikter om men det är fan respekt på det sättet det utfördes. Blir grymt glad av Lorentz inställning och kärlek för skidåkning och väntar med spänning på fortsättningen. Vill du verkligen att det ska skena iväg [USER=191988]@Lorentz21[/USER] så kan vi utöka tråden till pjäxor och övrig utrustning...hehe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SaintX, post: 1310921, member: 170084"] Innan denna tråd totalt skenar iväg (har typ redan gjord det) så måste jag säga att jag är imponerad över Lorentz resa. Ordentlig undersökning och testning under en lång tid innan inköp av första paret. Precis som jag kan läsa att "vi" uppmanar att man ska göra i de flesta köpguidetrådarna. Att det nu blev 1000 skis och olika midjemått finns det alltid åsikter om men det är fan respekt på det sättet det utfördes. Blir grymt glad av Lorentz inställning och kärlek för skidåkning och väntar med spänning på fortsättningen. Vill du verkligen att det ska skena iväg [USER=191988]@Lorentz21[/USER] så kan vi utöka tråden till pjäxor och övrig utrustning...hehe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
1000 SKIS? Ingen som prövat?
Tillbaka
Topp