Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
1000 SKIS? Ingen som prövat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OliverAa" data-source="post: 1311746" data-attributes="member: 183881"><p>Nu ser jag att jag är sen till kalaset men skriver ändå.</p><p></p><p>Inte själv testat skidorna men har en polare som har dem. Däremot har han parkvarianten, alltså inte AM-skidan.</p><p></p><p>Han har inget negativt alls att säga om prestandan på skidan. Tvärtom bara positivt.</p><p></p><p>Däremot så har nästintill hela kanten på båda skidorna släppt och knäckt på flera ställen. Nu används skidorna såklart flitigt i parken så är väl kanske ingenting att tappa hakan över.</p><p></p><p>Kompisen tycker inte själv att det är konstigt men han har haft tåligare skidor. Han tycker att skidan kanske till och med är så pass mjuk att det är det som ger hållbarhetsbristen, i och med att skidan tål att böjas mer är kanten.</p><p></p><p>Med det sagt upprepar jag att det är parkvarianten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OliverAa, post: 1311746, member: 183881"] Nu ser jag att jag är sen till kalaset men skriver ändå. Inte själv testat skidorna men har en polare som har dem. Däremot har han parkvarianten, alltså inte AM-skidan. Han har inget negativt alls att säga om prestandan på skidan. Tvärtom bara positivt. Däremot så har nästintill hela kanten på båda skidorna släppt och knäckt på flera ställen. Nu används skidorna såklart flitigt i parken så är väl kanske ingenting att tappa hakan över. Kompisen tycker inte själv att det är konstigt men han har haft tåligare skidor. Han tycker att skidan kanske till och med är så pass mjuk att det är det som ger hållbarhetsbristen, i och med att skidan tål att böjas mer är kanten. Med det sagt upprepar jag att det är parkvarianten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
1000 SKIS? Ingen som prövat?
Tillbaka
Topp