Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
104kg, 189cm lång - svårt att svänga vänster, ska jag prova Tip/Tail Rocker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1222458" data-attributes="member: 149275"><p>Bara för att förtydliga att min kommentar handlade om svårighet med vänstersväng. Helt med på att om pjäxorna gör så ont att du inte kan ha dem knäppta så måste det åtgärdas i första hand. MEN jag anser också att om man åker fel så spänner man foten och får därmed kramp. </p><p></p><p>men att gå till en pjäxdoktor är ju aldrig fel. Är pjäxan för stor så drar man ju antagligen åt den för hårt vilket också slaktar fötterna. En sula kommer göra mycket, men också möjligtvis göra att pjäxan upplevs större då sulan lyfter upp foten vid hålfoten. Kanske en plastskiva i botten av pjäxan kan minska volymen.</p><p></p><p>ett proffs vet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1222458, member: 149275"] Bara för att förtydliga att min kommentar handlade om svårighet med vänstersväng. Helt med på att om pjäxorna gör så ont att du inte kan ha dem knäppta så måste det åtgärdas i första hand. MEN jag anser också att om man åker fel så spänner man foten och får därmed kramp. men att gå till en pjäxdoktor är ju aldrig fel. Är pjäxan för stor så drar man ju antagligen åt den för hårt vilket också slaktar fötterna. En sula kommer göra mycket, men också möjligtvis göra att pjäxan upplevs större då sulan lyfter upp foten vid hålfoten. Kanske en plastskiva i botten av pjäxan kan minska volymen. ett proffs vet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
104kg, 189cm lång - svårt att svänga vänster, ska jag prova Tip/Tail Rocker?
Tillbaka
Topp