Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
110 mm läst, är det kört?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aelgen" data-source="post: 988656" data-attributes="member: 91621"><p>Kan varmt rekommendera Daleboot om du är ute efter skräddarsydda pjäxor. Valde länge mellan dem och Strolz. Till sist valde jag Daleboot och har inte ångrat mig en sekund. Har ca 120 skiddagar i mina nu och aldrig haft något problem med spännen eller kvaliteten på pjäxan. Rob som äger Daleboot och gjorde mina är en av de mest professionella och seriösa människor jag träffat. </p><p>Men jag hade fördelen att kunna åka till kitzbuhl och göra den direkt på deras huvudkontor, har ingen aning om hur de blir om man köper dem i Sverige. Förstod det som att alla mått tas på plats i butiken sen skickas det ner till kitzbuhl där de sedan formar ett par som skickas upp. Men har som sagt ingen aning om hur det blir då. Sen är det ju inte direkt gratis men jag har inte ångrat den investeringen en sekund med tanke på de 2 par pjäxor jag kämpade med innan....</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aelgen, post: 988656, member: 91621"] Kan varmt rekommendera Daleboot om du är ute efter skräddarsydda pjäxor. Valde länge mellan dem och Strolz. Till sist valde jag Daleboot och har inte ångrat mig en sekund. Har ca 120 skiddagar i mina nu och aldrig haft något problem med spännen eller kvaliteten på pjäxan. Rob som äger Daleboot och gjorde mina är en av de mest professionella och seriösa människor jag träffat. Men jag hade fördelen att kunna åka till kitzbuhl och göra den direkt på deras huvudkontor, har ingen aning om hur de blir om man köper dem i Sverige. Förstod det som att alla mått tas på plats i butiken sen skickas det ner till kitzbuhl där de sedan formar ett par som skickas upp. Men har som sagt ingen aning om hur det blir då. Sen är det ju inte direkt gratis men jag har inte ångrat den investeringen en sekund med tanke på de 2 par pjäxor jag kämpade med innan.... Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
110 mm läst, är det kört?
Tillbaka
Topp