Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
118100 sms-tjänst.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanDahlstedt" data-source="post: 482064" data-attributes="member: 43495"><p>har frågat vem är johan dahlstedt alltså mig själv. dom gav till svar att jag var en driftig person som gillade äventyr och kolla på solnedgången vid tisken. en liten sjö i falun där jag bor..haha sjukt kul tjänst som är bra att ha på krogen!</p><p></p><p>en kompis frågade om han var för full för att beställa en till öl då han blev nekad av bartendern, dom gav till svar att eftersom han stavade rätt och slog rätt nummer så va han god nog för en till öl, visade bartendern som skratte och gav han en öl!!</p><p>helt underbar tjänst!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanDahlstedt, post: 482064, member: 43495"] har frågat vem är johan dahlstedt alltså mig själv. dom gav till svar att jag var en driftig person som gillade äventyr och kolla på solnedgången vid tisken. en liten sjö i falun där jag bor..haha sjukt kul tjänst som är bra att ha på krogen! en kompis frågade om han var för full för att beställa en till öl då han blev nekad av bartendern, dom gav till svar att eftersom han stavade rätt och slog rätt nummer så va han god nog för en till öl, visade bartendern som skratte och gav han en öl!! helt underbar tjänst! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
118100 sms-tjänst.
Tillbaka
Topp