Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du det är inte 150 cm. snarare ca 125 cm MAX med dagens snö - det mesta är redan uppåkt och det pistar backarna nu.4800 sa:Jepp. 130 cm. Men det var i Lördags. Gick med hudar i dag (dumpar hela dagen). Helt sjukt. Där är nästa för mycket snö. Jag skulle gissa på 140-150 cm i skogen. Men backen har kanske 100-120 cm. Där blåser det rätt mycket.
Välj linje. Böj på knäna och Pow Pow snön sväljer allt, tajta träd, stenar och klippor, raviner.
Me like.
Hm...egentligen borde jag inte skriva det här. Men det finns ändå inga 08:or som hittar hit. Och Luleborna kan väl få lite tips då.
Men åken får ni fan hitta själv =)
goare att åka kall torr snö ju...VEhrling sa:dundret e fan bortom helvete å kallt va det när jag var där.
snödjup och väderinfo uppdateras kontinuerligt...såväl som på hemsidan som på snörapporten.jbdynastar sa:Jakke lita inte på DUNDRETS hemsida dom updaterar aldrig den !!!
det är inte 130. har mätt. dessutom har det blåst rejält under veckan.. visst...snöade igår... men det var en bra bit under decimetern och det blåste sönder. skogåkningen= ca 1-2 cm drivsnö på kartong.Torkkeli sa:har varit där o åkt 2 helger denna vinter, kan bara bekräfta att det är sjukt med snö i skogarna. Underbar åkning! dock så är det ganska hårt i psiterna samt på fjället. men i SKOGEN där finns det snö! lätt över 130cm snö!