Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
150cm eller 154cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 275090" data-attributes="member: 53949"><p>Anledningen till att jag inte valde 54an före 56an var att 54an var för flexig för mig.. och jag gillar verkligen mjuka brädor... </p><p>I ditt fall tror jag det blir tvärt emot dock, för du väger ju inte så mkt, så 54 blir nog lite för hård, 50an tror jag är lagom mjuk till din längd o vikt..</p><p>Men som sagt, testa båda en dag i parken så får du ju se...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 275090, member: 53949"] Anledningen till att jag inte valde 54an före 56an var att 54an var för flexig för mig.. och jag gillar verkligen mjuka brädor... I ditt fall tror jag det blir tvärt emot dock, för du väger ju inte så mkt, så 54 blir nog lite för hård, 50an tror jag är lagom mjuk till din längd o vikt.. Men som sagt, testa båda en dag i parken så får du ju se... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
150cm eller 154cm
Tillbaka
Topp