Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
18 års gräns på REDBULL?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattte" data-source="post: 594754" data-attributes="member: 88403"><p>nu har dem ju skaffat 18 årsgräns på coop och 15 årsgräns på willy;s.</p><p>en kompis och jag Skulle gå till coop och köpa redbull.</p><p>vi kom till kassan och kassörskan: är du arton?</p><p>kompisen: vaa? nää </p><p>k: man måste vara arton för att köpa energidrycker!</p><p>jag: VARFÖR DET? </p><p>k: jag vet inte det är bara så</p><p>j: ni kommer förlora massa kunder! ni kommer gå i konkurs!</p><p>k: nää, det tror jag inte</p><p>j: men det tror jag!</p><p></p><p>gick därifrån samtidigt som jag sa: ska fan aldrig komma hit igen!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattte, post: 594754, member: 88403"] nu har dem ju skaffat 18 årsgräns på coop och 15 årsgräns på willy;s. en kompis och jag Skulle gå till coop och köpa redbull. vi kom till kassan och kassörskan: är du arton? kompisen: vaa? nää k: man måste vara arton för att köpa energidrycker! jag: VARFÖR DET? k: jag vet inte det är bara så j: ni kommer förlora massa kunder! ni kommer gå i konkurs! k: nää, det tror jag inte j: men det tror jag! gick därifrån samtidigt som jag sa: ska fan aldrig komma hit igen!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
18 års gräns på REDBULL?
Tillbaka
Topp