Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
18 års gräns på REDBULL?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EnterMan" data-source="post: 596310" data-attributes="member: 44613"><p>I norge har det varit än större krav på att få sälja Redbull och det har att göra först och främst med alla som dog där ett tag för att dom blandade Bull och vodka.</p><p>Sen så beror det ju på att småungar trycker i sig x antal energidrycker och får i sig så mycket av ämnet Taurin. Detta i sin tur slår hårt mot kroppen. och speedade ungar är ingen myt, varför tycker ni annars att det är coolt att trycka i er 6 st eller fler eller mindre (vill slippa skitsnacket om jag trycker bara i mig 5)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EnterMan, post: 596310, member: 44613"] I norge har det varit än större krav på att få sälja Redbull och det har att göra först och främst med alla som dog där ett tag för att dom blandade Bull och vodka. Sen så beror det ju på att småungar trycker i sig x antal energidrycker och får i sig så mycket av ämnet Taurin. Detta i sin tur slår hårt mot kroppen. och speedade ungar är ingen myt, varför tycker ni annars att det är coolt att trycka i er 6 st eller fler eller mindre (vill slippa skitsnacket om jag trycker bara i mig 5) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
18 års gräns på REDBULL?
Tillbaka
Topp