Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
180 på dirt cykel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KNOBE" data-source="post: 314763" data-attributes="member: 63480"><p>njaee, int behöver man kunna hög bunnyjump till det, det är bara att få bakhjulet så snabbt som möjligt 180°, men visst blir det aningen lättare om man kan hoppar högre.. jag gör det själv bara me att hoppa samtidigt med framm och bakhjulet, så jag hoppar int bunnyjump..</p><p></p><p>du skall komma ihåg att inte bli o titta med huvudet lver axeln, då blir det bara 90° och bakhjulet kan bli sned, så titta på frammhjulet medan du gör 180° variationen.</p><p></p><p>men om jag vore du sku jag träna 180 först i någon typ liten guppa, det är enklare.</p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KNOBE, post: 314763, member: 63480"] njaee, int behöver man kunna hög bunnyjump till det, det är bara att få bakhjulet så snabbt som möjligt 180°, men visst blir det aningen lättare om man kan hoppar högre.. jag gör det själv bara me att hoppa samtidigt med framm och bakhjulet, så jag hoppar int bunnyjump.. du skall komma ihåg att inte bli o titta med huvudet lver axeln, då blir det bara 90° och bakhjulet kan bli sned, så titta på frammhjulet medan du gör 180° variationen. men om jag vore du sku jag träna 180 först i någon typ liten guppa, det är enklare. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
180 på dirt cykel
Tillbaka
Topp