Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
185 cm - 169 cm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="charlie16" data-source="post: 406131" data-attributes="member: 45939"><p>ja även fasst du ska ha dem i parken så e 15 cm grymmt kort det låter rätt dyrt jag har ett par fs som e 180 långa som e henrick windstets gammla med ett par marker bindningar som e målade som bc skidan som e ganska lite åkte på dem kan du få för 1800 spänn om du vill dem e faktiskt jävligt sköna bra allround skidor för den som vill prova det mesta har även nån gammal hjälm som jag använt 2 ggr som du kan får med skidorna e från 04/05 men just dock henke windstets gammla de e fett</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="charlie16, post: 406131, member: 45939"] ja även fasst du ska ha dem i parken så e 15 cm grymmt kort det låter rätt dyrt jag har ett par fs som e 180 långa som e henrick windstets gammla med ett par marker bindningar som e målade som bc skidan som e ganska lite åkte på dem kan du få för 1800 spänn om du vill dem e faktiskt jävligt sköna bra allround skidor för den som vill prova det mesta har även nån gammal hjälm som jag använt 2 ggr som du kan får med skidorna e från 04/05 men just dock henke windstets gammla de e fett [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
185 cm - 169 cm?
Tillbaka
Topp