Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
19 och musarm hur fan ska jag klara mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 424582" data-attributes="member: 45951"><p>Det finns ett gäng hjälpmedel för att förhindra/underlätta. Bara att googla runt lite. Försäkringsbolag och bärbara datorer skulle jag inte lita på.</p><p></p><p>Ett hetare tips är att gå till läkaren och kolla upp det? Du skriver ju själv att du är aktiv utav bara faan (det låter livsfarligt). Mitt tips är att du sträckt dej eller dylikt i någon av dessa aktiviteter, något som sedan hamnar "snett" när du har armen i en speciell vinkel eller va faan som helst. Man får inte musarm hur som helst. undvik de lägen det gör ont ett tag bara, alt. gå till läkare. Eller så tar du ett par kalla jävlar bara.</p><p></p><p>Faan man får ju vara som en far för er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 424582, member: 45951"] Det finns ett gäng hjälpmedel för att förhindra/underlätta. Bara att googla runt lite. Försäkringsbolag och bärbara datorer skulle jag inte lita på. Ett hetare tips är att gå till läkaren och kolla upp det? Du skriver ju själv att du är aktiv utav bara faan (det låter livsfarligt). Mitt tips är att du sträckt dej eller dylikt i någon av dessa aktiviteter, något som sedan hamnar "snett" när du har armen i en speciell vinkel eller va faan som helst. Man får inte musarm hur som helst. undvik de lägen det gör ont ett tag bara, alt. gå till läkare. Eller så tar du ett par kalla jävlar bara. Faan man får ju vara som en far för er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
19 och musarm hur fan ska jag klara mig!
Tillbaka
Topp