Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
190 lång, 95-110midja, metall. Vad finns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 1091429" data-attributes="member: 12646"><p>Hej!</p><p></p><p>En modell som jag vill slå ett slag för är Rossignol E100.</p><p>Funkar till det du vill ha även om jag inte skulle få för mig att tura på den.</p><p>På tok för tung säger jag. (fast det kanske är jag som är klen..)</p><p>Jag har iaf. kört mina E100 som allroundare i alperna om det inte varit snö i prognosen med ett, som jag tycker, ett underbart resultat. MnO testade mina under 2015 års skidtest och där kan du läsa vad han tycker. Jag tycker dock att E100 är lite mer förlåtande än vad MnO skriver men man ska nog ändå ha i bakhuvudet att den är som en breddad race stock GS skida med allroundegenskaper. </p><p>Gillar man denna typ av egenskaper är det en fantastisk skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 1091429, member: 12646"] Hej! En modell som jag vill slå ett slag för är Rossignol E100. Funkar till det du vill ha även om jag inte skulle få för mig att tura på den. På tok för tung säger jag. (fast det kanske är jag som är klen..) Jag har iaf. kört mina E100 som allroundare i alperna om det inte varit snö i prognosen med ett, som jag tycker, ett underbart resultat. MnO testade mina under 2015 års skidtest och där kan du läsa vad han tycker. Jag tycker dock att E100 är lite mer förlåtande än vad MnO skriver men man ska nog ändå ha i bakhuvudet att den är som en breddad race stock GS skida med allroundegenskaper. Gillar man denna typ av egenskaper är det en fantastisk skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
190 lång, 95-110midja, metall. Vad finns?
Tillbaka
Topp