Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2-(7) personer söker boende i St. Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Djeet" data-source="post: 387629" data-attributes="member: 61382"><p>Yo.</p><p></p><p>Vi är ett gäng killar på 7 personer som söker lägenhet i St Anton för säsongen 07/08.</p><p>Alla behöver inte bo på samma ställe men ju fler på samma plats dessto bättre.</p><p></p><p>Så om ni har plats i en lägenhet för två eller mer av oss så hojta till!</p><p>Pris och läge och så på lägenheten spelar ingen större roll heller..</p><p>Alla är mkt erfarna åkare och likaså erfarna supare, så fest är inget problem heller!</p><p></p><p>Ni når mig lättas på min mail som är: Groppfeldt@hotmail.com</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Djeet, post: 387629, member: 61382"] Yo. Vi är ett gäng killar på 7 personer som söker lägenhet i St Anton för säsongen 07/08. Alla behöver inte bo på samma ställe men ju fler på samma plats dessto bättre. Så om ni har plats i en lägenhet för två eller mer av oss så hojta till! Pris och läge och så på lägenheten spelar ingen större roll heller.. Alla är mkt erfarna åkare och likaså erfarna supare, så fest är inget problem heller! Ni når mig lättas på min mail som är: Groppfeldt@hotmail.com Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2-(7) personer söker boende i St. Anton!
Tillbaka
Topp