Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 bilplatser till chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lavin-Anna" data-source="post: 16395" data-attributes="member: 27740"><p>Jag antar att ni ställt in er på den 27 el. 28e nu, men om ni skulle behöva billiga restaurantmiddagar, ett par gratis-sovplats-nätter, kanske en guide runtom i bergen, så har jag det i bakfickan. Jag var ju där förra säsongen, och har halva umgängeskretsen där nu också. </p><p>Haken är att jag har tenta den 3e april till kl 12.00, men jag är jättesnäll och ni vill alldeles säkert ha med mig i bilen!</p><p>Jag föreslår att jag får följa med! Kom igen! Det skiljer bara 7 dagar! Jag stannar dessutom så länge ni vill stanna! Dock max en månad.</p><p>Hör av er!</p><p></p><p>Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lavin-Anna, post: 16395, member: 27740"] Jag antar att ni ställt in er på den 27 el. 28e nu, men om ni skulle behöva billiga restaurantmiddagar, ett par gratis-sovplats-nätter, kanske en guide runtom i bergen, så har jag det i bakfickan. Jag var ju där förra säsongen, och har halva umgängeskretsen där nu också. Haken är att jag har tenta den 3e april till kl 12.00, men jag är jättesnäll och ni vill alldeles säkert ha med mig i bilen! Jag föreslår att jag får följa med! Kom igen! Det skiljer bara 7 dagar! Jag stannar dessutom så länge ni vill stanna! Dock max en månad. Hör av er! Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 bilplatser till chamonix
Tillbaka
Topp