Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 bilplatser till St Anton finnes.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mikaelhj" data-source="post: 462922" data-attributes="member: 67364"><p>Jag och min kompis ville inte bara att det ska vara ett äventry i St Anton, utan även på vägen ner. Därför har vi bestämt oss för att ta bil och undrar om det är någon som skulle behöva skjuts.</p><p></p><p>Vi kan max ta 2st med normal packning .</p><p></p><p>Avgång:</p><p>Fredagen den 27/2 eller</p><p>Lördagen den 28/2</p><p></p><p>Hemfärd:</p><p>31/3</p><p></p><p>Bil:</p><p>Audi 80 sedan med takbox.</p><p></p><p></p><p>mail: hjorth@somzen.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mikaelhj, post: 462922, member: 67364"] Jag och min kompis ville inte bara att det ska vara ett äventry i St Anton, utan även på vägen ner. Därför har vi bestämt oss för att ta bil och undrar om det är någon som skulle behöva skjuts. Vi kan max ta 2st med normal packning . Avgång: Fredagen den 27/2 eller Lördagen den 28/2 Hemfärd: 31/3 Bil: Audi 80 sedan med takbox. mail: hjorth@somzen.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 bilplatser till St Anton finnes.
Tillbaka
Topp