2 (ev 3) platser kvar, del i finfin lägenhet i chamonix!

falken85

Medlem
Hej vi har fixat en kanon lägenhet i cham, men söker nu 2-3 till som vill bo med oss. Du ska gärna ha gjort säsong förr å att ha erfarenhet av alperna. Du ska gärna åka skidor då bara en av oss gör det. Tjej eller kille spelar som helst inge roll. Om du har tillgång till bil är det ett stort plus.

Lägenheten vi har e på 49 kvadrat, rymmer 6 pers +, ligger 1 km från centrum i Les Gaillands. Lägenheten e fullt utrustad å håller hög standard. Där finns tvätt å disk maskin, torkskåp, tv, video, dvd, playstation å stereo. I köket finns mikro, mixer, kaffebryggare å brödrost. Hyran ligger på 2000 e per månad, ungefär 3000 kr per person å månad. För att boka lägenheten vill de ha en deposition på en månadshyra, den skall betalas snarast. I hyran ingår, vatten, gas å skatt. El ingår dock ej, men kostar ca 250 e för hela säsongen. Lägenheten har även en stor balkong på ca 10 kvadrat. Lägenheten ligger "åt rätt håll" från cham centrum, det vill säga lägenheten - sud - centrum. I källaren finns möjlighet att låsa in utrustning å möjlighet till bil parkering e också möjlig. Vi som e inbokade e 4 killar, 3 st är 18-19 och en 21. Vi kommer hyra lägenheten från 1 dec till sista april.

Är du intresserad? Skicka ett svar till mig snarats med lite information om dig själv och varför du tror du kan passa in i vår lägenhet!

Åhhh schyst! Upplagt som anställningsintervju, skicka CV och allt och sen kommer man vidare till intervju a la Idol 2004:)

Tjena! Jag är intresserad. Vem är jag? Jag heter Henrik, är 25 och älskar att åka skidor. Ring mig gärna 0705951970 så kan vi snacka mer.

Tja! såg inlägget på freeride och kan säga att ja e mycket intresserad. när skall ni ha första hyran? jag har en gammal merca som ja tänkte skulle ta mig ner. Själv så åker ja bräda och har så gjort ett par år..dock inte särskilt mycket varje år. har vart i cham 7 ggr. e 24 år å jävligt törstig på öl och puder. =)

Maila mig på axelsson@bostreammail.com eller slå en lur på 0703342565 om d låter intressant!

Hej! Behöver boende i chamonix. Har gjort säsong i Val d Isere tidigare. 24 år gammal Nu studerar jag i Luleå men ska åka ner till Fankrike efter jul. Jag är skidåkare och har bil. Åker hellre skidor än festar men festar gjärna.
Hör av er!
bjorn_lundstrom@hotmail.com
tel. 0730-966217

Tjena...
Hur fick ni tag i er lägenget. Vi ska ner och säsonga men har inte ordnat bostad ännu. Du har inget nummer eller sida som jag kan få ta del av?
Mvh Jeppe

Jag vet inte om ni vill bo 1 km utanför cham men bara så att ni inte blir lurade så finns det lägenheter för samma pris inne i cham... Kanske inte med samma standard men ändå skönare läge.. Hoppas allt lösersig och ni får en bra säsong

låter gott det där.

ni har mitt intresse. Jag har en fålka buss som jag ska köra ner med i dec vet inte vars jag ska än. Men om ni inte har fyllt platserna redan så kan du ju skriva en rad så kan vi snacka mer. Jag är en bräd åkare i grunden men åker en hel del skidor också.

Hej, tackar för allas intresse, men lägenheten e nu full. Lycka till med fortsatt sökande så ses vi i cham ;)

//Tobias

Tillbaka
Topp