Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
2 frunderingar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurkmajonas" data-source="post: 1039573" data-attributes="member: 148329"><p>Tjena! </p><p>De e dags att köpa nya skidor och hittat armada bubba skidan och undrar då i fall nån har kört den å kan ge lite tips och så? </p><p></p><p>Den andra funderingen är; började åka lite telemarketing för 3 år sen och fastande för de, skit kul ju! Men vill inte hyra längre utan funderade på i fall jag skulle köpa en telemark bindning och montera på mina gamla salomon shougun, och undrar då i fall de är en bra idé?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurkmajonas, post: 1039573, member: 148329"] Tjena! De e dags att köpa nya skidor och hittat armada bubba skidan och undrar då i fall nån har kört den å kan ge lite tips och så? Den andra funderingen är; började åka lite telemarketing för 3 år sen och fastande för de, skit kul ju! Men vill inte hyra längre utan funderade på i fall jag skulle köpa en telemark bindning och montera på mina gamla salomon shougun, och undrar då i fall de är en bra idé? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
2 frunderingar
Tillbaka
Topp