Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 killar söker boende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jepson" data-source="post: 465453" data-attributes="member: 87289"><p>Vi är två glada killar som ska sässonga i St Anton nu i vinter. Vi har dock inget boende än</p><p>och undrar därför om de finns någon som vill dela lägenhet elr kan tipsa om nått?</p><p></p><p>Om oss:</p><p>Vi är 19 år och bor i Helsingborg. Älskar skidor, after ski och allt de där. Vi har åkt skidor i hela våra liv och har sammantaget varit på de flesta större skidorterna i alperna. </p><p></p><p>Hör gärna av dig/er</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jepson, post: 465453, member: 87289"] Vi är två glada killar som ska sässonga i St Anton nu i vinter. Vi har dock inget boende än och undrar därför om de finns någon som vill dela lägenhet elr kan tipsa om nått? Om oss: Vi är 19 år och bor i Helsingborg. Älskar skidor, after ski och allt de där. Vi har åkt skidor i hela våra liv och har sammantaget varit på de flesta större skidorterna i alperna. Hör gärna av dig/er [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 killar söker boende i St Anton
Tillbaka
Topp