Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 killar söker säsongsboende i val d'isere/tignes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carolinso" data-source="post: 403125" data-attributes="member: 66338"><p>hej!</p><p>så ligger det till. boendet är anpassat för 4. det vill säga att det finns fyra sängar. lägenheten är uppdelad så att det finns två sängar i ett rum och två ute i vardagsrummet. </p><p>annars är lägeheten uppbyggd som en vanlig alplya med separat duch/bad och toalett. </p><p>Som det ser ut på bilderna skulle vi tre tjejer kunna dela på rummet med två sängar och sen köpa en madrass att ha på golvet. då skulle alltså ni ha era sängar i vardagsrummet. </p><p>lite kö till toaletten skulle det säkert bli men det skulle fungera!</p><p></p><p>förövrigt är lägenheten 35 kvm och om vi är fem som delar på Hyran hamnar vi på 1100 Euro per person.</p><p></p><p>bilder på lägenheten finns på </p><p>www.theangelsden.com klicka vidare till accomodation och sedan heter lägenheten MICA i listan som finns till höger.</p><p></p><p>hör av er så snart som möjligt!</p><p></p><p>//carro</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carolinso, post: 403125, member: 66338"] hej! så ligger det till. boendet är anpassat för 4. det vill säga att det finns fyra sängar. lägenheten är uppdelad så att det finns två sängar i ett rum och två ute i vardagsrummet. annars är lägeheten uppbyggd som en vanlig alplya med separat duch/bad och toalett. Som det ser ut på bilderna skulle vi tre tjejer kunna dela på rummet med två sängar och sen köpa en madrass att ha på golvet. då skulle alltså ni ha era sängar i vardagsrummet. lite kö till toaletten skulle det säkert bli men det skulle fungera! förövrigt är lägenheten 35 kvm och om vi är fem som delar på Hyran hamnar vi på 1100 Euro per person. bilder på lägenheten finns på www.theangelsden.com klicka vidare till accomodation och sedan heter lägenheten MICA i listan som finns till höger. hör av er så snart som möjligt! //carro [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 killar söker säsongsboende i val d'isere/tignes
Tillbaka
Topp