Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 killar till Val Thorens säsongen 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrikistan" data-source="post: 199821" data-attributes="member: 66053"><p>Då va det dags! Jag och min gode vän tänkte ta oss ner till Val Thorens i mitten av november med ett glatt humör å sug efter snö å fest så jag startar denna tråden för att kolla om det är nån som vet någonting alls om arbete lr bostad där nere? Har läst lite trådar här men inte fått ut så mycket av dom.</p><p></p><p>Vi är 2 killar, jag är 23 å min vän 21, tänkte jobba, festa å åka bräda vintern lång <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Vi söker bostad och arbete, vill du dela med oss ere bara att höra av dig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Vi kommer i mitten av november..</p><p></p><p></p><p>Skicka gärna länkar med bra info sidor lr dyl!</p><p></p><p>Alla jobb å bostads erbjudanden är välkommna!</p><p></p><p>min e.mail: Fredrikistan@gmail.com</p><p></p><p>/Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrikistan, post: 199821, member: 66053"] Då va det dags! Jag och min gode vän tänkte ta oss ner till Val Thorens i mitten av november med ett glatt humör å sug efter snö å fest så jag startar denna tråden för att kolla om det är nån som vet någonting alls om arbete lr bostad där nere? Har läst lite trådar här men inte fått ut så mycket av dom. Vi är 2 killar, jag är 23 å min vän 21, tänkte jobba, festa å åka bräda vintern lång :) Vi söker bostad och arbete, vill du dela med oss ere bara att höra av dig :) Vi kommer i mitten av november.. Skicka gärna länkar med bra info sidor lr dyl! Alla jobb å bostads erbjudanden är välkommna! min e.mail: Fredrikistan@gmail.com /Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 killar till Val Thorens säsongen 06/07
Tillbaka
Topp