2 kojplatser i Cham!

• Trådstartare Trådstartare rag
  • Start datum Start datum

rag

Ny medlem
2 kojplatser i Cham!
Hejhej!

Vi är två ganska normala killar som har kapat en lägenhet för fyra personer i centrala Cham (inte Sud, för de som tycker det är viktigt). Vi har lägenheten från början av januari till och med april, dvs. fyra månader.

Vi drar till Cham för att vi älskar bergen, skidåkningen och atmosfären runt omkring. Det kommer att åkas skidor, klättras, ätas ost och drickas vin. En och en annan pain au chocolat kommer antagligen också att slinka ner som bot mot föregående kväll.

Vi är som en stor, varm, öppen famn dit alla är välkomna, men om du bara åker ner för att bosätta dig på southbar, supa och ragga på Lion-alpin gäster (vilket iofs. i sig inte är fel) så tror jag att du vill bo någon annastans. Om jag upptäcker att det ligger en spya i min pjäxa när jag gått upp sex på morgonen för att vara i första kabinen så kommer du att sluta dina dagar med en isyxa i pannan.

Men som sagt, vi är trevliga och famnen är öppen!

Två platser till finnes, hör av dig/er om ni är intresserade!

/Ragge

Senast ändrad:
2 kojplatser i Cham!
Tjena!
Vi är också två ganska normala killar som har tänkt oss en säsong i alperna.
Vi har inte bestämt någon ort än men Chamonix låter väldigt intressant.
Verkar vi intressanta som medboende får ni gärna skicka ett meddelande.
MVH Magnus och Markus

2 kojplatser i Cham!
Skriver här också för säkerhets skull..Det låter som ni funkar bra in på min möjliga-rumskamrater-lista. Jag är främst ute efter bra åkning, men jag tackar inte nej till den franska kulturen med ost, vin, komage och allt vad det heter! Jag är mycket intresserad av att hyra in mig på ett hörn. Vad kommer det kosta, hur stort är det, finns tvättmaskin m.m.m? och framför allt - finns det plats för en glad skåning? Hör av er! // Andrea

2 kojplatser i Cham!
Hej. Vi är två tjejer på 19 år som också hade tänkt att åka ner till chamonix i januari för att njuta av bra skidåkning. Vi är intresserade av platser i er lägenhet, vi undrar dock lite om priser och så. Hör gärna av er.
/ Sanna och Hanna

Tillbaka
Topp