Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 kojplatser i Cham!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rag" data-source="post: 190663" data-attributes="member: 33920"><p>Hejhej!</p><p></p><p>Vi är två ganska normala killar som har kapat en lägenhet för fyra personer i centrala Cham (inte Sud, för de som tycker det är viktigt). Vi har lägenheten från början av januari till och med april, dvs. fyra månader.</p><p></p><p>Vi drar till Cham för att vi älskar bergen, skidåkningen och atmosfären runt omkring. Det kommer att åkas skidor, klättras, ätas ost och drickas vin. En och en annan pain au chocolat kommer antagligen också att slinka ner som bot mot föregående kväll.</p><p></p><p>Vi är som en stor, varm, öppen famn dit alla är välkomna, men om du bara åker ner för att bosätta dig på southbar, supa och ragga på Lion-alpin gäster (vilket iofs. i sig inte är fel) så tror jag att du vill bo någon annastans. Om jag upptäcker att det ligger en spya i min pjäxa när jag gått upp sex på morgonen för att vara i första kabinen så kommer du att sluta dina dagar med en isyxa i pannan.</p><p></p><p>Men som sagt, vi är trevliga och famnen är öppen!</p><p></p><p>Två platser till finnes, hör av dig/er om ni är intresserade!</p><p></p><p>/Ragge</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rag, post: 190663, member: 33920"] Hejhej! Vi är två ganska normala killar som har kapat en lägenhet för fyra personer i centrala Cham (inte Sud, för de som tycker det är viktigt). Vi har lägenheten från början av januari till och med april, dvs. fyra månader. Vi drar till Cham för att vi älskar bergen, skidåkningen och atmosfären runt omkring. Det kommer att åkas skidor, klättras, ätas ost och drickas vin. En och en annan pain au chocolat kommer antagligen också att slinka ner som bot mot föregående kväll. Vi är som en stor, varm, öppen famn dit alla är välkomna, men om du bara åker ner för att bosätta dig på southbar, supa och ragga på Lion-alpin gäster (vilket iofs. i sig inte är fel) så tror jag att du vill bo någon annastans. Om jag upptäcker att det ligger en spya i min pjäxa när jag gått upp sex på morgonen för att vara i första kabinen så kommer du att sluta dina dagar med en isyxa i pannan. Men som sagt, vi är trevliga och famnen är öppen! Två platser till finnes, hör av dig/er om ni är intresserade! /Ragge [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 kojplatser i Cham!
Tillbaka
Topp