Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 lediga platser i chamonix.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xtremehq" data-source="post: 55844" data-attributes="member: 8658"><p>tänk på hur "jobbigt" det kan vara att bo med tjejjer...<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>och tänk på vad jobbigt det är för mig som inte har nåt boende när jag kommer ner den 19 dec... jag är lätt på även om det bara skulle vara några dagar... det är ju lite lättare att hitta nånstans att bo när man väl är där nere.</p><p></p><p>mvh</p><p>Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xtremehq, post: 55844, member: 8658"] tänk på hur "jobbigt" det kan vara att bo med tjejjer...:) och tänk på vad jobbigt det är för mig som inte har nåt boende när jag kommer ner den 19 dec... jag är lätt på även om det bara skulle vara några dagar... det är ju lite lättare att hitta nånstans att bo när man väl är där nere. mvh Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 lediga platser i chamonix.
Tillbaka
Topp