Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 lediga platser i GRYM lägenhet i St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 200187" data-attributes="member: 55515"><p>Endast seriösa svar eftersom lägenheten MÅSTE bokas innan imorgon kväll!</p><p></p><p>Lägenheten i fråga ligger mitt i smeten i St.Anton är mycket fin, grymmare lägenhet hittar ni inte.</p><p></p><p>Kopierar en liten text om läget:</p><p></p><p>" we're 3 minutes by walk from Galzig & Rendel bahn and again 3 minutes from the beginning of the pedestrian zone;</p><p>the payment is at the beginning of each month and a deposit is requested at the contract signing;</p><p>Apartament is for 4 people and at each one the contract is named;</p><p>Rates all inclusive are: 12000 euro for the season and 10500 from 6\1\07"</p><p></p><p>Dvs 25 000 per person!</p><p></p><p>Om ni är riktigt intresserade adda mig på msn direct : tim123.eriksson@telia.com eller ring mig, nummret finns I min profil. Frågor tas dock lättast på msn då jan kan skicka texter.</p><p></p><p>P.S. Vore roligt att bo mixed och vi är två killar just så två st glada tjejer vore trevligt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 200187, member: 55515"] Endast seriösa svar eftersom lägenheten MÅSTE bokas innan imorgon kväll! Lägenheten i fråga ligger mitt i smeten i St.Anton är mycket fin, grymmare lägenhet hittar ni inte. Kopierar en liten text om läget: " we're 3 minutes by walk from Galzig & Rendel bahn and again 3 minutes from the beginning of the pedestrian zone; the payment is at the beginning of each month and a deposit is requested at the contract signing; Apartament is for 4 people and at each one the contract is named; Rates all inclusive are: 12000 euro for the season and 10500 from 6\1\07" Dvs 25 000 per person! Om ni är riktigt intresserade adda mig på msn direct : tim123.eriksson@telia.com eller ring mig, nummret finns I min profil. Frågor tas dock lättast på msn då jan kan skicka texter. P.S. Vore roligt att bo mixed och vi är två killar just så två st glada tjejer vore trevligt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 lediga platser i GRYM lägenhet i St.Anton
Tillbaka
Topp