Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 lediga platser i Val d'Isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thomas_E" data-source="post: 349806" data-attributes="member: 75209"><p>Enligt valdis hemsida slutar bussarna gå 20.00. Och det är väl inte speciellt bra om man jobbar kväll?</p><p></p><p>Och vill man åt pudret måste man ju knata till valdi. För skidbussen börjar inte gå förrän 08.30 vilket är för sent om man ska vara först i kön. Och tar man liften upp från La Daille kommer man bara ned till Valdi och är långt efter de som startade dagen där.</p><p></p><p>Jag menar inte att vara negativ och aggressiv. Men jag ska säsonga i valdi och vill ha de bästa förutsättningarna så jag ifrågasätter bara det jag inte förstår mig på (=.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thomas_E, post: 349806, member: 75209"] Enligt valdis hemsida slutar bussarna gå 20.00. Och det är väl inte speciellt bra om man jobbar kväll? Och vill man åt pudret måste man ju knata till valdi. För skidbussen börjar inte gå förrän 08.30 vilket är för sent om man ska vara först i kön. Och tar man liften upp från La Daille kommer man bara ned till Valdi och är långt efter de som startade dagen där. Jag menar inte att vara negativ och aggressiv. Men jag ska säsonga i valdi och vill ha de bästa förutsättningarna så jag ifrågasätter bara det jag inte förstår mig på (=. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 lediga platser i Val d'Isere
Tillbaka
Topp