Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 platser finns i Kicking Horse januari till mars!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dedering" data-source="post: 361478" data-attributes="member: 47226"><p>Vi är två killar som kommer sticka till Kicking Horse i mitten av januari och stanna till mitten/slutet av mars. Vi har bokat en rum med kök för 4 personer på Rondo Motel. Det blir 2500 kronor per person och månad.</p><p>Så vi söker nu 2 stycken glada offpiståkare, kille eller tjej spelar ingen roll, som är sugna på att spendera vintern i Kicking. Ni får gärna ha en säsong i benen eller åt minstånde ha åkt en del innan. Bara att höra av er!</p><p></p><p>/Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dedering, post: 361478, member: 47226"] Vi är två killar som kommer sticka till Kicking Horse i mitten av januari och stanna till mitten/slutet av mars. Vi har bokat en rum med kök för 4 personer på Rondo Motel. Det blir 2500 kronor per person och månad. Så vi söker nu 2 stycken glada offpiståkare, kille eller tjej spelar ingen roll, som är sugna på att spendera vintern i Kicking. Ni får gärna ha en säsong i benen eller åt minstånde ha åkt en del innan. Bara att höra av er! /Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 platser finns i Kicking Horse januari till mars!
Tillbaka
Topp