2 platser i lägenhet och bil till cham

joper

Ny medlem
Tja!
Vi e tre glada grabbar som har en lägenhet för 5 pers i centrala chamonix. Vi har alltså två platser över... Hyran kommer ligga på ca 3000/pers å månad. Turen går från halmstad med vår folkabuss den 17:e januari. Vi får ha lägenheten hur länge vi vill och vi har tänkt att stanna tills snön försvinner. Låter det intressant så släng iväg ett svar! spelar ingen roll om du/ni e kille eller tjej, bara du/ni e roliga!

Tjena!

Jag heter Henrik och är intresserad av den ena platsen. Jag bor i Halmstad. Hör av er!

//Henrik

tjena.

klattertjej fran uppsala som tanker gora sin andra sasong i cham. behover ett boende och ar starkt intresserad av ert. om ni nu har nagra platser kvar???? let me know

//kin

hejsan grabs,, när ska ni dra ner? jag skulle gärna dela bil med er ner, om ni har nån plats över i den, jag tänkte dra nångång innan nyår, hör av er.

tja!
softish! är såååååå intresserad av plats i lägenheten! bor 2 h från cham o drar dit efter nyår..
är söt flicka..
hör gärna av er!
hanna

Tjena!
Vi är två grabbar som tänkt åka bil från Sthlm den 2:a Januari. Självklart intresserade...
Vad krävs? Att vi är sötare än hanna?!

Snödjup

Tillbaka
Topp