Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 platser i lägenhet whistler village finns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke411" data-source="post: 203746" data-attributes="member: 66276"><p>Hej,</p><p></p><p>Vi är 2 pers som tänkte boka en lghet för 4-6 personer på 2 rum + vardagsrum.(<a href="http://rentalo.com/21298/privatehottubwhistler.html" target="_blank">http://rentalo.com/21298/privatehottubwhistler.html</a>) </p><p></p><p>Vi har fått prisförslag för boende från den 17 februari till den 21 april, på 5355 US$. På detta tillkommer det 6 % i avgift. Totalt blir det ca. 5-6000 per person och månad...</p><p></p><p>Någon som är intresserad?</p><p></p><p>Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke411, post: 203746, member: 66276"] Hej, Vi är 2 pers som tänkte boka en lghet för 4-6 personer på 2 rum + vardagsrum.([URL]http://rentalo.com/21298/privatehottubwhistler.html[/URL]) Vi har fått prisförslag för boende från den 17 februari till den 21 april, på 5355 US$. På detta tillkommer det 6 % i avgift. Totalt blir det ca. 5-6000 per person och månad... Någon som är intresserad? Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 platser i lägenhet whistler village finns
Tillbaka
Topp