Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 platser över i WHISTLER
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 65287" data-attributes="member: 16085"><p>Vi har fått ett boende i benchlands, en promenad från blackcomb </p><p>gondolen, på village-sidan i whistler. Det är en lägenhet med två </p><p>sovrum, kök, diskmaskin, kabel-TV, tvättmaskin + torktumlare, </p><p>tillgång till pool och bubbelpool i huset. </p><p></p><p>stället heter lost lake lodge, kolla in på units/2 bedroom</p><p><a href="http://www.whistler-lostlakelodge.com" target="_blank">http://www.whistler-lostlakelodge.com</a></p><p></p><p>Hör av er SNARAST via mail om ni är intresserade! Vi måste fylla </p><p>platserna mellan 25e januari och 30 april, månadskostnad per </p><p>person är 4175 svenska kronor, vilket är helt okej med tanke på </p><p>närhet till byn, plus att du kan gå en bit, ta på dig skidorna och åka </p><p>ner till gondolen, och på i slutet av dagen kan du åka skidor hem </p><p>till boendet. </p><p></p><p>MVh David Kvart</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 65287, member: 16085"] Vi har fått ett boende i benchlands, en promenad från blackcomb gondolen, på village-sidan i whistler. Det är en lägenhet med två sovrum, kök, diskmaskin, kabel-TV, tvättmaskin + torktumlare, tillgång till pool och bubbelpool i huset. stället heter lost lake lodge, kolla in på units/2 bedroom [URL]http://www.whistler-lostlakelodge.com[/URL] Hör av er SNARAST via mail om ni är intresserade! Vi måste fylla platserna mellan 25e januari och 30 april, månadskostnad per person är 4175 svenska kronor, vilket är helt okej med tanke på närhet till byn, plus att du kan gå en bit, ta på dig skidorna och åka ner till gondolen, och på i slutet av dagen kan du åka skidor hem till boendet. MVh David Kvart [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 platser över i WHISTLER
Tillbaka
Topp