Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 platser t Stryn 7/6!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erik_Andersson" data-source="post: 77361" data-attributes="member: 16420"><p>Hallå där ute!</p><p></p><p>Vi är tre som hastigt och lustigt planerat in en Stryn-resa i veckan. Skulle vara ekonomiskt att fylla bilen så 1-2 till vore bra!</p><p>Vi koomer att åka måndag morgon för att kunna vara uppe tis-tors. Åker hem torsdag kväll.</p><p>Åker fr. Gbg måndag morgon. </p><p>Eftersom vi i bilen kommer fr olika håll (Lund o Skara)</p><p>kan vi mötas upp någonstans på vägen.</p><p></p><p> Rin mig om intresse finns!</p><p></p><p>Erik Andersson 0705786601</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erik_Andersson, post: 77361, member: 16420"] Hallå där ute! Vi är tre som hastigt och lustigt planerat in en Stryn-resa i veckan. Skulle vara ekonomiskt att fylla bilen så 1-2 till vore bra! Vi koomer att åka måndag morgon för att kunna vara uppe tis-tors. Åker hem torsdag kväll. Åker fr. Gbg måndag morgon. Eftersom vi i bilen kommer fr olika håll (Lund o Skara) kan vi mötas upp någonstans på vägen. Rin mig om intresse finns! Erik Andersson 0705786601 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 platser t Stryn 7/6!!!
Tillbaka
Topp