Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 till lägenhet i Val Thorens sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rollinsnow" data-source="post: 815946" data-attributes="member: 64885"><p>Hello!</p><p>Har bokat en 4-bäddslägenhet i Val Thorens. Hyran ligger på 9000 euro för hela säsongen, så 2250 euro/person. Lägenheten är på 20 kvm och ligger i övre delen av byn väldigt nära kyrkan (typ mellan Malaysia och bargatan). Det finns 2 platser kvar så skicka ett mail om du är intresserad. Deposition på 25% ska betalas nu direkt i samband med anmälan, sen ska 25% betalas in precis innan ankomst och de sista 50% ska betalas i början av nyår. </p><p></p><p>Det är inte jag själv som ska bo i den (har redan boende i VT), men jag hjälper två kompisar att fixa lägenhet i Val Thorens.</p><p></p><p>Skicka ett mail så styr vi upp en grym säsong i Val Thorens!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rollinsnow, post: 815946, member: 64885"] Hello! Har bokat en 4-bäddslägenhet i Val Thorens. Hyran ligger på 9000 euro för hela säsongen, så 2250 euro/person. Lägenheten är på 20 kvm och ligger i övre delen av byn väldigt nära kyrkan (typ mellan Malaysia och bargatan). Det finns 2 platser kvar så skicka ett mail om du är intresserad. Deposition på 25% ska betalas nu direkt i samband med anmälan, sen ska 25% betalas in precis innan ankomst och de sista 50% ska betalas i början av nyår. Det är inte jag själv som ska bo i den (har redan boende i VT), men jag hjälper två kompisar att fixa lägenhet i Val Thorens. Skicka ett mail så styr vi upp en grym säsong i Val Thorens! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 till lägenhet i Val Thorens sökes
Tillbaka
Topp