Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 veckor i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norskn" data-source="post: 466826" data-attributes="member: 83517"><p>Hej hej! Jaa, jag hade då tänkt att åka ner med några polare till Chamonix nu i vinter och fira 12-slaget där, och givet vis åka så mkt bräda jag bara kan!!</p><p>Vi hade tänkt oss att åka den 17-19 december och vara tillbaks i Sverige den 2/3 januari. Så 2 veckor eller mer i härliga alperna.</p><p></p><p>Vi tänkte flyga till Geneve för att sedan ta transfer till Chamonix.</p><p></p><p>Boende har vi inte bokat nånting, men har en del sköna ställen på g fast vi är rätt sent ute.</p><p></p><p>Så känner du att du vill tillbringa lite tid med ett par shyssta västeråsare så hör av er, sista anmälningsdagen har vi satt som 1 november eftersom det måste hända nånting snart..</p><p></p><p>cya...</p><p></p><p>/ Norskn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norskn, post: 466826, member: 83517"] Hej hej! Jaa, jag hade då tänkt att åka ner med några polare till Chamonix nu i vinter och fira 12-slaget där, och givet vis åka så mkt bräda jag bara kan!! Vi hade tänkt oss att åka den 17-19 december och vara tillbaks i Sverige den 2/3 januari. Så 2 veckor eller mer i härliga alperna. Vi tänkte flyga till Geneve för att sedan ta transfer till Chamonix. Boende har vi inte bokat nånting, men har en del sköna ställen på g fast vi är rätt sent ute. Så känner du att du vill tillbringa lite tid med ett par shyssta västeråsare så hör av er, sista anmälningsdagen har vi satt som 1 november eftersom det måste hända nånting snart.. cya... / Norskn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
2 veckor i Chamonix
Tillbaka
Topp