Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
2 veckors skidresor..?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fogy" data-source="post: 47685" data-attributes="member: 13962"><p>Jag håller med om att Langley har fått onödigt med pisk i detta inlägg. Jag har åkt med STS, Lion och Langley och tycker helt klart att Lanlgey är bäst. Det kan ju i och för sig bero på att jag blivit äldre och åkte med Langley senast, _01.</p><p>I övrigt håller jag med om att det är lite väl få två veckorsresor med "vanliga" resmål för oss svenskar. Langley har ju annars de senaste åren kört två veckors till Kanada och La Grave. Men som vi vet är dom ju inte de billigaste resorna direkt.</p><p>Måste även bara säga att jag är lite avis på er som planerar vintern medans jag kommer och vara fast i skolbänken hela året långt. Vissa har det bättre än andra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fogy, post: 47685, member: 13962"] Jag håller med om att Langley har fått onödigt med pisk i detta inlägg. Jag har åkt med STS, Lion och Langley och tycker helt klart att Lanlgey är bäst. Det kan ju i och för sig bero på att jag blivit äldre och åkte med Langley senast, _01. I övrigt håller jag med om att det är lite väl få två veckorsresor med "vanliga" resmål för oss svenskar. Langley har ju annars de senaste åren kört två veckors till Kanada och La Grave. Men som vi vet är dom ju inte de billigaste resorna direkt. Måste även bara säga att jag är lite avis på er som planerar vintern medans jag kommer och vara fast i skolbänken hela året långt. Vissa har det bättre än andra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
2 veckors skidresor..?
Tillbaka
Topp