Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
2004:or
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 38854" data-attributes="member: 26232"><p>Apropå 2004:or så testade jag Rossignols storslalomskidor för nästa säsong, 8X. De gick (inte helt oväntat) ruggigt bra i portar och på lite hårdare underlag. Jag provade ett par 170 cm (det var de enda som fanns där just då) och de var förvånansvärt fartstabila för att vara så korta. Nu är jag visserligen inte så stor och stark, men jag blev ändå imponerad av dem.</p><p></p><p>Bandit B1 och B2 som kommer till nästa år är enligt försäljaren inte bara en omlackering utan en helt ny skida. Han droppade en hög med buzzwords över mig som jag inte minns, men det lät väl rätt OK. Återstår att testa och känna hur de verkligen funkar? Nån här som gjort det redan, det ska ju tydligen finnas ett gäng till försäljning i några utvalda butiker redan i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 38854, member: 26232"] Apropå 2004:or så testade jag Rossignols storslalomskidor för nästa säsong, 8X. De gick (inte helt oväntat) ruggigt bra i portar och på lite hårdare underlag. Jag provade ett par 170 cm (det var de enda som fanns där just då) och de var förvånansvärt fartstabila för att vara så korta. Nu är jag visserligen inte så stor och stark, men jag blev ändå imponerad av dem. Bandit B1 och B2 som kommer till nästa år är enligt försäljaren inte bara en omlackering utan en helt ny skida. Han droppade en hög med buzzwords över mig som jag inte minns, men det lät väl rätt OK. Återstår att testa och känna hur de verkligen funkar? Nån här som gjort det redan, det ska ju tydligen finnas ett gäng till försäljning i några utvalda butiker redan i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
2004:or
Tillbaka
Topp