Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
24/25 - Vad är din plan(ka)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maloc" data-source="post: 1307383" data-attributes="member: 167257"><p>Nu när man kan se snö på fjälltopparna från kontoret så börjar köpsuget att vakna till liv ordentligt. </p><p></p><p>En ny bräda är man ju alltid sugen på. Köpte en Jones mountain twin som allround-bräda förra året och gillar den för det mesta, men den har inget som sticker ut egentligen och på slutet av säsongen hade jag börjat tröttna på den. Nu har jag istället börjat snegla på en Jones Stratos, då den verkar vara mer vad jag är ute efter. Men det blir nog inte i vinter.</p><p></p><p>Däremot har jag ett stort behov av nya boots då mina Vans infuse är helt sopslut och har ungefär samma stabilitet och vattentäthet som ett ett par gamla snowjoggers. Testade ett par Niktro team pro förra året och gillade dom skarp, så det kanske får bli ett par såna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maloc, post: 1307383, member: 167257"] Nu när man kan se snö på fjälltopparna från kontoret så börjar köpsuget att vakna till liv ordentligt. En ny bräda är man ju alltid sugen på. Köpte en Jones mountain twin som allround-bräda förra året och gillar den för det mesta, men den har inget som sticker ut egentligen och på slutet av säsongen hade jag börjat tröttna på den. Nu har jag istället börjat snegla på en Jones Stratos, då den verkar vara mer vad jag är ute efter. Men det blir nog inte i vinter. Däremot har jag ett stort behov av nya boots då mina Vans infuse är helt sopslut och har ungefär samma stabilitet och vattentäthet som ett ett par gamla snowjoggers. Testade ett par Niktro team pro förra året och gillade dom skarp, så det kanske får bli ett par såna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
24/25 - Vad är din plan(ka)
Tillbaka
Topp