Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
24/25 - Vad är din plan(ka)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AstoundingAron" data-source="post: 1307611" data-attributes="member: 191093"><p>Efter pandemin kom jag inte riktigt igång med åkningen igen, men efter en tur till Åre förra säsongen blev jag påmind om varför jag älskar att åka bräda. Så jag gick lite crazy på säsongsrean och köpte en ny Burton Custom, boots, bindningar, byxor och jacka. Planen var att ta igen för ett par säsonger med på tok för lite åkning, och att fokusera på park och pist.</p><p></p><p>Sen hände en sjuk grej. Eftersom jag spenderade en del hos Burton seglade jag upp i deras högsta medlemsnivå, och så drog de igång en tävling för Tier 3- medlemmar där de lottade ut 13st limited edition-brädor till minne av Craig Kelly, tillverkad på Craig’s prototype facility. De beskriver brädan som en freeride-bräda inspirerad av Kelly Air.</p><p></p><p>Så nu har jag blivit medlem här och ska ge mig på freeride-åkning. Nästa år ska jag bland annat åka till Japan och Bad Gastein (har aldrig varit i varken alperna eller Japan förut), och försöka åka på dagsutflykter till orter runt 4 timmar från Stockholm så ofta det bara går. Gissningsvis blir det mycket Romme. Alla tips på vad jag bör ha i åtanke, bra orter att börja i och annat tas varmt emot.</p><p></p><p>Bifogar några bilder på Kelly-brädan för den nyfikne.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AstoundingAron, post: 1307611, member: 191093"] Efter pandemin kom jag inte riktigt igång med åkningen igen, men efter en tur till Åre förra säsongen blev jag påmind om varför jag älskar att åka bräda. Så jag gick lite crazy på säsongsrean och köpte en ny Burton Custom, boots, bindningar, byxor och jacka. Planen var att ta igen för ett par säsonger med på tok för lite åkning, och att fokusera på park och pist. Sen hände en sjuk grej. Eftersom jag spenderade en del hos Burton seglade jag upp i deras högsta medlemsnivå, och så drog de igång en tävling för Tier 3- medlemmar där de lottade ut 13st limited edition-brädor till minne av Craig Kelly, tillverkad på Craig’s prototype facility. De beskriver brädan som en freeride-bräda inspirerad av Kelly Air. Så nu har jag blivit medlem här och ska ge mig på freeride-åkning. Nästa år ska jag bland annat åka till Japan och Bad Gastein (har aldrig varit i varken alperna eller Japan förut), och försöka åka på dagsutflykter till orter runt 4 timmar från Stockholm så ofta det bara går. Gissningsvis blir det mycket Romme. Alla tips på vad jag bör ha i åtanke, bra orter att börja i och annat tas varmt emot. Bifogar några bilder på Kelly-brädan för den nyfikne. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
24/25 - Vad är din plan(ka)
Tillbaka
Topp