24

• Trådstartare Trådstartare nvm
  • Start datum Start datum
N

nvm

Guest
24
Tjenare vet nån en hemsida som säljer 24" dirt helst med 13" ram. jävligt intresserad av en Kona Stuff Jr. men annat går också bra. är 152 cm lång 42 kg tung och vill börja köra dirt men vill ej komma som en jävla lodis till hoppen med Biltema skit :P. Help plzzzz
Har kollat på en begg på blocket men den finns långt nera i sverige och jag bor i Uppland. har tittat på Scott YZ 0 -05 (finare än 06an) :P

Senast ändrad:
24
Cykloteket hade Kona Stuff 2-4 inne i år men den är tyvär slut och jag vet inte vart man kan få tag på den i sverige heller. Men de går dock att beställa på winstanleysbikes.co.uk (och säkert hos några till) och kostar då 649.99 GBP (vilket idag (den 13/6) är 8 955,89kr).

Annars så finns det en stuff jr -04 ute på blocket för 6 000 i västmanland.

henning21

biltema kanske inte är "tönt" men efterssom i princip allting som kommer därifrån är skit borde även deras cyklar vara rätt kassa med. Visst håller de på att bli lite bättre genom de judy gafflarna och lx växlarna de hänger på men en biltema hojj kommer nog alltid vara en biltema hojj thats it...

24
fan vad Stuff 2-4 var snygg :( den var billig och med schysst gaffel enligt mig. hoppas dom får in fler. fast det står ju för säsongen :'(

24
Bygg en egen eller köp begagnad. Klirra en beggad ram, ev gaffel och hjul också. Du får en betydligt mkt bättre hoj för pengarna !

24
är Kona Shred ram 13" med 26" däck en bra nybörjar cykel för dirt jag är 152 cm lång och 42 kg tung . orkar ej hålla på och laga efter 20 hopp och så.

24
Hallå jag tänker börja med denna hojj och köra tills en sak går sönder och så byter jag den kör mer en ny del pajjar och jag byter den o s v

24
jag är nybörjare hallå! jag kommer nog ej paja den det första jag gör direkt jag kommer bygga lite små hopp på typ 70 cm med 1 meter som högst och sen JAG ÄR 12 ÅR!

Tillbaka
Topp