Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
25 års gränser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baba" data-source="post: 85248" data-attributes="member: 43874"><p>Hmm bokade lägenhet i åre under v6 och 7 tidigare.</p><p>Åldersgräns för vecka 7 var 25(boende/bokning) och jag sa sa vid bokningen till tjejen i telefonen att typ jag var 28 men min sambo 22 etc(av oss 6 som åker är jag och ev 1 till 25 eller över, typ främst par som reser).</p><p>Enligt henne var det typ "inga problem"(Hon verkade mest intresserad att veta så vi inte var 6 killar 18-22 trakten ala supa järnet), därför bokade vi det. Men så här i efterhandkänns det ändå lite skumt, nån som har koll på hur dom brukar ställa sig till sånt här? Man är ju inte intresserad av att strula pga nån kommer och gör ålderskontroll direkt, när man varit där en vecka och börjar klaga.</p><p></p><p>/Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baba, post: 85248, member: 43874"] Hmm bokade lägenhet i åre under v6 och 7 tidigare. Åldersgräns för vecka 7 var 25(boende/bokning) och jag sa sa vid bokningen till tjejen i telefonen att typ jag var 28 men min sambo 22 etc(av oss 6 som åker är jag och ev 1 till 25 eller över, typ främst par som reser). Enligt henne var det typ "inga problem"(Hon verkade mest intresserad att veta så vi inte var 6 killar 18-22 trakten ala supa järnet), därför bokade vi det. Men så här i efterhandkänns det ändå lite skumt, nån som har koll på hur dom brukar ställa sig till sånt här? Man är ju inte intresserad av att strula pga nån kommer och gör ålderskontroll direkt, när man varit där en vecka och börjar klaga. /Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
25 års gränser
Tillbaka
Topp